0.00 €
LV|RU|EN

Home

info

Minimum delivery order - €15


Requisites for cake prepayment:
SIA „GB Piegāde”
VAT reg. Nr. LV40103870639
Account Nr.: LV12HABA0551039716063
In the purpose of the payment field, please indicate:
delivery address, delivery date and phone number
More info »
0.00 €

Basket is empty

Forgot your password?

Register
To reset your password, please enter an e-mail, that you used when registered. We will send you the following instructions.
LV|RU|EN
Due to the technical issues orders are unavailable.


Due to the technical issues only phone orders are available.


Email temporarily unavailable. Please call: 67 225 225 vai 29 900 600


If you are unable to order online, you are kindly welcome to order by phone: 67 225 225 29 900 600


CONTACTLESS DELIVERY!
ask our delivery service for this option


DELIVERY SERVICE WORKING HOURS
Every day: 10:00 - 20:30

Lietošanas noteikumi

 

Pasūtīšanas process un piegāde

Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz "apstiprināt pasūtījumu", lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, mēs strādājam pie pasūtījuma un izmaiņas veikt nebūs iespējams.

Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Negarantējam, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.

Maksājumu metodes apstiprināšana

Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas karti vai Swedbank internet banku. Tāpat varat norēķināties saņemot preci ar bankas karti vai skaidrā naudā. Apmaksai ar bankas pārskaitījumu, lūgums sazināties savlaicīgi.

Preču atgriešana

Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.

Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz lage@lage.lv.

Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma piegādi apņemamies veikt līdz 1:30h laikā, tomēr parasti piegāde tiek veikta līdz 1h laikā. 

Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas āt palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru ar mums sūtot epastu uz lage@lage.lv vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru 67225225.

Sūdzības un atsauksmes

Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu epastu lage@lage.lv. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Pasūtījumu saglabāšana

Pasūtījums tiks saglabāts www.ganbei.lv apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.

Personas dati

Apzinamies savu atbildību datu vākšanā un apstrādē. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu personīgā informācija tiek glabāta, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.